Приймальна комісія: +38 (097) 668-3-668
24321, Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Петра Кравчика, 5
Kreslennya

Онлайн-засідання обласного методичного об’єднання викладачів креслення, основ стандартизації, управління якістю продукції та метрології

17 квітня 2024 року на базі ВСП «Ладижинський фаховий коледж ВНАУ» відбулось онлайн-засідання обласного методичного об’єднання викладачів креслення, основ стандартизації, управління якістю продукції та метрології. До участі у засіданні долучився 51слухач.

Зустріч розпочалася з вітального слова директора коледжу доктора технічних наук, професора ЦУРКАНА ОЛЕГА ВАСИЛЬОВИЧА.

У рамках засідання ОМО відбувся семінар: Інноваційні тенденції розвитку та вивчення інженерної графіки та основ стандартизації.

З цікавими та змістовними доповідями виступили :

  • ДІДИК ІВАН - викладач ВСП «Ладижинський фаховий коледж ВНАУ» ;
  • ДОВБУШ ЄВГЕН - викладач ВСП «Ладижинський фаховий коледж ВНАУ» ;
  • ПАВЛОВСЬКИЙ ДМИТРО - викладач ВСП «Ладижинський фаховий коледж ВНАУ» ;
  • ЗАЄЦЬ АНДРІЙ – викладач ВСП «Технологічно-промисловий фаховий коледж ВНАУ»;
  • СІЧКАР ОЛЬГА- викладачка ВСП « Немирівський фаховий коледж будівництва, економіки та дизайну ВНАУ».
  • Доповіді супроводжувалися змістовними презентаціями щодо застосування інноваційні освітні технології та інтернет-сервіси на заняттях з інженерної графіки, основ стандартизації та управління якістю продукції та викликали жваве обговорення фахівців.

    Під час засідання було узагальнено досвід роботи Переведенцевої Алли викладача Могилів-Подільського монтажно-економічного фахового коледжу та Шидловської Тетяни викладача Вінницького технічного фахового коледжу.

    Учасники семінару отримали можливість вдосконалити свої фахові компетентності:

  • здатність застосовувати інноваційні тенденції розвитку вивчення інженерної графіки та основ стандартизації;
  • здатність ефективно використовувати шляхи підвищення мотиваційної діяльності студентів при вивченні інженерної графіки, основ стандартизації та управління якістю продукції;
  • здатність організовувати різні види і форми навчальної і пізнавальної діяльності здобувачів освіти.
{{ message }}

{{ 'Comments are closed.' | trans }}