Відкрите заняття на тему: «Формування структури маркетингових комунікацій»
14 травня у Ладижинському коледжі Вінницького НАУ у групі І21 викладачем-методистом Гайдучик Г. М. проведене відкрите заняття на тему «Формування структури маркетингових комунікацій».
Мета відкритого заняття – формування навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій на основі дослідницько-пошукової діяльності студентів, особистісно-орієнтованого підходу викладача до студентів.
На занятті були присутні представники адміністрації коледжу і викладачі.
Для досягнення цієї мети на занятті були використані метод проектів, робота студентів у малих групах, дискусія. Використання методу проектів під час заняття забезпечує розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, уміння ефективно використовувати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити.
Оголошення викладачем теми та очікуваних результатів заняття забезпечило розуміння студентами змісту їх діяльності.
Актуалізація опорних знань з використанням мультимедійних засобів наочності дала можливість перевірити рівень теоретичної готовності студентів до презентації і захисту власних проектів.
Мотивація, яка була проведена у вигляді пояснення, бесіди сфокусувала увагу та викликала інтерес до презентацій студентів.
Студенти групи, які були розподілені на команди по 4-5 осіб презентували проекти маркетингових досліджень, кінцевою метою яких стало розробка власного варіанту маркетингових комунікацій.
По закінченню презентації проекту кожною командою проводилось його обговорення у вигляді дискусії. Присутні відмічали сильні і слабкі сторони проекту, вносили пропозиції.
Оцінка роботи команд над проектами проводилась за такими критеріями: творчий підхід, повнота розкриття теми, презентація, грамотність.
Присутні на занятті викладачі відмітили, що така форма проведення практичного заняття сприяє підготовці фахівців, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, підвищити рівень активізації пізнавальної діяльності студентів.
На занятті панувала атмосфера співпраці, взаємодії, партнерства викладача і студентів та між членами команд.
{{ 'Comments (%count%)' | trans {count:count} }}
{{ 'Comments are closed.' | trans }}