Адаптація до студентського життя
Адаптацію студентів у закладах фахової передвищої освіти слід розглядати як комплексну проблему, виділяючи в ній різні окремі рівні та ланки, кожна з яких має свої специфічні механізми, зумовлені рівнем розвитку студентства, групи й колективу. Процес адаптації студентів-першокурсників проходить на декількох рівнях “пристосування”: до нової системи навчання; до зміни режиму праці і відпочинку; до входження в новий колектив. Оскільки період адаптації пов’язаний з руйнуванням попередніх стереотипів, він супроводжується у декотрих низькою успішністю та труднощами у спілкування. В одних студентів вироблення стереотипу відбувається стрибкоподібно, у інших - рівно.
Для того, щоб адаптація першокурсників проходила легше і швидше, практичним психологом Ольгою Атанасовою щороку у групах нового набору фахових молодших та молодших бакалаврів Ладижинського фахового коледжу Вінницького НАУ проводяться відповідні тренінгові заняття , які допомагають краще познайомитися одним з одним і навчитися краще розуміти один одного.
Ігри та вправи на знайомство зацікавили студентів нового набору. Вони із задоволенням працювали в команді, складаючи пазли, відповідали на питання одногрупників, знайомлячись між собою, але особливо активно брали участь у вправі "Стілець", завданням якого було підійти до учасника та зробити комплімент чи сказати побажання.
Студенти були активні та із задоволенням виконували тренінгові вправи. Маємо надію, що процес адаптації буде проходити так само легко.
{{ 'Comments (%count%)' | trans {count:count} }}
{{ 'Comments are closed.' | trans }}