Зустріч студентів з аналітиком CRM-системи Київської промислово-будівельної компанії
CRM (Customer Relationship Management) - це особливий підхід до ведення бізнесу, при якому на перше місце діяльності компанії ставиться клієнт. Основна мета впровадження CRM-стратегії - створення єдиного вікна по залученню нових і розвитку існуючих клієнтів.
Основна перевага CRM-системи в тому, що вона може принести користь практично будь-якому організаційному підрозділу - від продажів і обслуговування клієнтів до рекрутингу, маркетингу та розвитку бізнесу. Зберігання всієї інформації про клієнтів в одному місці, реєстрація проблем обслуговування, визначення можливостей продажів, управління маркетинговими кампаніями - це всього лише декілька можливостей, які надає CRM. Оскільки CRM забезпечує швидкий доступ до даних, користувачам стає набагато простіше співпрацювати між собою - як наслідок, вирішуються питання командної взаємодії та підвищується продуктивність. CRM-система підходить для компаній будь-якого розміру і будь-якої галузі - банків, агентств нерухомості, великих виробничих підприємств, транспортних компаній, дистриб'юторів, телекомунікаційних компаній, державних установ і багатьох інших. Ознайомлення студентів випускного курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» з існуючими в Україні CRM-системами є дуже важливим аспектом набуття фахових компетентностей.
Саме тому 27 вересня 2022 року викладачем дисципліни «Інтернет-технології в бізнесі» Тетяною Баланчук була організована зустріч з аналітиком CRM системи промислово-будівельної компанії «ПБГ Ковальська» м. Київ Яною Волошиною для студентів групи ПТБД-31.
В ході жвавої та енергійної презентації студенти мали змогу ознайомитись з основними принципами роботи системи, ринком праці в категорії адміністрування CRM-систем, отримали цікаві поради щодо підготовки власних резюме і методики підготовки для проходження співбесід з роботодавцями.
{{ 'Comments (%count%)' | trans {count:count} }}
{{ 'Comments are closed.' | trans }}