Приймальна комісія: +38 (097) 668-3-668
24321, Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Петра Кравчика, 5
Gam1

Відкриті заняття у жовтні

На протязі жовтня у Ладижинському коледжі ВНАУ викладачами було проведено 5 відкритих занять.

Зокрема:

Розпочала цикл відкритих жовтневих занять викладач І кваліфікаційної категорії Платонова Ірина Леонідівна. Вона провела у групі І-31 відкрите заняття з дисципліни «Зарубіжна література» на тему «Життя і творчість Вільяма Шекспіра. «Чи бути чи не бути?» - Філософська проблематика трагедії В. Шекспіра «Гамлет». Ірина Леонідівна продемонструвала гарний рівень володіння аудиторією та комп’ютерною технікою, інтерактивною дошкою. Інтерактивна презентація з відеороликом вдало доповнила заняття згідно пунктів плану. Родзинкою заняття стала коротенька інсценізація діалогу трагедії «Гамлет» і декламування студентом монологу «To be or not to be?» в оригіналі. Чітко відслідковувалися міжпредметні зв’язки з такими дисциплінами як «Англійська мова» і «Всесвітня історія». Заняття було наповнене бесідами, інтерактивними методами навчання - "Асоціативний кущ", "Мікрофон", інтерактивними вправами на встановлення відповідності, закріплення "Хто є хто?", "Так чи ні?". Студенти показали гарні знання сюжету трагедії "Гамлет", застосували творчий підхід до засвоєння матеріалу. Колеги циклової комісії гуманітарних дисциплін відмітили високий рівень викладання і взаємодії зі студентами. Отже, поставлена методична мета заняття досягнута.

Наступне відкрите заняття провела викладач вищої кваліфікаційної категорії, старший викладач Брянська Лілія Євсеївна. Заняття відбулося у групі М-21 з дисципліни «Економічна теорія» на тему «Гроші та їх функції». Тему викладач обрала вдало. Цікавою була відеопрезентація, підготовлена колегою, викладачем суспільних дисциплін Ковтуном Віталієм Володимировичем. Заняття містило елементи перевернутого навчання, оскільки студенти наперед готували доповіді. Цікавою була і наочність у вигляді грошового дерева і деяких реальних зразків грошей різного номіналу 19-20 ст. Студенти також намагалися розкрити тему криптовалют. Отже, не рахуючи недоліків в оформленні робочої документації та об’єктивному оцінюванні студентів, мінімального зворотного зв’язку, викладач майстерно розкрила тему заняття. Представники адміністрації відмітили, що Лілія Євсеївна гарно володіє базовим матеріалом, що в свою чергу дозволяє, в основному, досягти поставленої навчально-виховної та методичної мети за умови дотримання вищевказаних рекомендацій.

Наступного дня відкрите заняття колегам продемонстрував викладач І кваліфікаційної категорії Кучковський Сергій Миколайович. Він провів відкрите заняття у групі М-32 з дисципліни «Сільськогосподарські машини» на тему «Машини для внесення мінеральних добрив». Тема заняття виявилася цікавою студентам і викладачам. Сергій Миколайович продемонстрував гарний зворотній зв'язок зі студентами, прогрес у володінні комп’ютерною технікою. План заняття оформлено згідно вимог. Відеопрезентація та навчальні відеоролики стали основою лекції, проте дещо забагато часу було затрачено на пояснення схем. Викладачеві на занятті вдалося вміло поєднати доступність та науковість викладення навчального матеріалу. Зокрема, студенти на прикладах продемонстрували гарний рівень засвоєння вміння визначати параметри внесення мінеральних добрив за відповідними таблицями різного виду сівалок. Отже, як відмітили колеги циклової комісії загальнопрофесійних дисциплін, заняття проведено на гарному методичному рівні і поставлена викладачем методична мета досягнута.

У рамках роботи школи молодого викладача викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист Сташок Михайло Степанович провів відкрите заняття у групі М-33 з дисципліни «Трактори і автомобілі» на тему «Коробки передач з переключенням без навантаження». Заняття, згідно плану, було насиченим. Викладач використав багато методів візуалізації – від відеороликів та презентації до реальних деталей, плакатів і простих схем на дошці. Відеопрезентація була досконалою, сучасною, лекція вміло поєднувала основні принципи дидактики - науковість і доступність. Викладач віртуозно володіє матеріалом та методикою проведення занять. Зворотній зв'язок зі студентами на реальних прикладах показував, що заняття такого високого методичного рівня є систематичними. Михайло Степанович продемонстрував гарний рівень володіння комп’ютерною технікою. Даний прогрес є очевидним завдяки тому, що викладач постійно вдосконалює свої навички на консультаціях з викладачами комп’ютерних дисциплін. Викладачі-колеги по цикловій комісії та молоді викладачі відмітили високий професійно орієнтований рівень заняття. Документація по дисципліні оформлена згідно вимог.

Останнім відкритими заняттям у жовтні стало лабораторно-практичне заняття, яке провела викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист Нагачевська Світлана Михайлівна. Викладач провела заняття з дисципліни «Теоретичні основи електротехніки» у групі Е-21 на тему «Дослідження послідовного та паралельного з’єднання резисторів». Світлана Михайлівна ретельно готувалася до заняття, зокрема розробила індивідуальні методичні рекомендації для циклу ЛПЗ цього розділу, які містять схеми, формули, короткі відомості. Деякі дані викладач висвітлила за допомогою проектора. Провела, згідно вимог, вступний інструктаж, ввідне опитування, консультувала та перевіряла складені схеми електричних кіл разом з лаборантом Котенюк Тетяною Дмитрівною. Заняття проведено згідно плану, проте деякі студенти, в силу об’єктивних причин, прийдуть на консультацію захистити свої роботи. Під час обговорення відбулася плідна дискусія викладачів щодо єдиного змісту окремих понять, які вивчаються студентами у навчальних дисциплінах «Фізика і астрономія», «Загальна електротехніка», «ТОЕ», «Електропривод», «Енергозбереження», та ін. Це питання потребує додаткового обговорення між викладачами. Отже, загалом заняття досягло поставлених цілей.

Єдине завдання всім викладачам, згідно акредитаційних вимог до освітніх програм спеціальностей – оновити список використаних джерел, доповнити електронними ресурсами та літературою не старіше 2014-го року і поширити її між студентами, активізувати роботу з підручниками на заняттях.

Отже, слід відзначити, що всі викладачі підтвердили під час відкритих занять у жовтні:

  • прогрес свого фахового рівня;
  • розкрили поставлену навчально-виховну та методичну мету;
  • вміло поєднували дидактичні принципи науковості та доступності;
  • використовували інформаційні технології для візуалізації;
  • використовували інтерактивні методи;
  • опирались на очікувані результати заняття (студенти повинні знати…, вміти…);
  • оновили навчальні та робочі програми дисциплін та плани занять згідно вимог.

Завідувач навчально-методичним кабінетом Замкова Леся Сергіївна

{{ message }}

{{ 'Comments are closed.' | trans }}