Приймальна комісія: +38 (097) 668-3-668
24321, Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Петра Кравчика, 5
Trening

Тренінг для викладачів «Хмарні сервіси у професійній діяльності»

Світогляд і духовний світ сучасної молоді формується значною мірою засобами масової інформації та новітніми інформаційними технологіями: використання телекомунікаційних засобів, Інтернету. За умов інформатизації суспільства, з активним впровадженням комп’ютерів виникають питання, пов’язані з комп’ютерною грамотністю викладача. Сьогодні чітко простежується думка: «Хто не володіє комп’ютером, той неграмотний». Невміння зараз користуватися комп’ютером рівноцінне тому, що наприкінці минулого століття не вміти читати і писати. Комп’ютер здійснює на людину фізіологічний та психологічний вплив, а тому викладачі повинні бути першими, хто має добре оволодіти комп’ютерною технікою і знати принципи роботи з нею.

Проблему комп’ютерної грамотності не потрібно розглядати дуже вузько – використовувати комп’ютер та сучасні інформаційні технології лише в одній певній сфері. Комп’ютерна грамотність включає в себе не тільки виконання певних операцій на комп’ютері чи вправне володіння однією програмою (нехай і дуже необхідною). Сучасний комп’ютерно-грамотний педагог має постійно слідкувати за новітніми інформаційними технологіями, бачити можливості їх впровадження на своїх заняттях, створювати умови для їх ефективного застосування. Однією з сучасних інформаційних технологій є застосування хмарних сервісів.

Саме цієї темі був присвячений тренінг для викладачів коледжу «Хмарні сервіси у професійній діяльності», який був проведений викладачем комп’ютерних дисциплін Баланчук Тетяною Олександрівною 12 березня 2018 року в рамках тижня циклової комісії економічних та інформаційних дисциплін.

Хмара – це деякий центр, сервер або їх мережа, де зберігаються дані та програми, що з’єднуються з користувачами через Інтернет.

Загальною перевагою для всіх користувачів хмарних технологій є те, що отримати доступ до «хмари» можна не лише з ПК чи ноутбука, але також з нетбука, смартфона, планшета, тому що головною вимогою для доступу є наявність Інтернету, а для роботи програмного забезпечення «хмари» використовуються потужності віддаленого серверу; споживачі використовують програми без їх установки. Слід зазначити, що доступ до хмари можуть мати одночасно тисячі людей, що мають права доступу.

Викладачі можуть використовувати хмарні технології для дистанційного навчання, на заняттях та поза аудиторній діяльності, а також в методичній роботі. При цьому реалізуються певні задачі: отримання оперативної інформації, миттєва комунікація із колегами або студентами (відбувається оптимізація часу навчального процесу), поширення власного досвіду, підвищення кваліфікації, ознайомлення із передовим досвідом викладачів.

В процесі проведення тренінгу учасники набули практичні навички використання хмарного сервісу Google Drive.

Сподіваюсь, що ці знання знадобляться учасникам тренінгу, і вони зможуть поширювати новий досвід серед інших викладачів нашого коледжу.

Дуже вдячна консультантам тренінгу Замковій Л.С., Чабанюк І.C., Самсонюк Т.О за допомогу в проведенні тренінгу.

{{ message }}

{{ 'Comments are closed.' | trans }}